Bądź z nami na bieżąco
Szybki kontakt szkolenia@simedu.pl

Regulamin szkoleń i konferencji

Regulamin udziału w szkoleniach i konferencjach organizowanych przez SIMEDU


I. Postanowienia ogólne

Niniejszy regulamin określa zasady uczestnictwa w szkoleniach i konferencjach organizowanych przez firmę SIMEDU Sp. z o.o., z siedzibą w Zielonej Górze, ul. Żeromskiego 10 lok. 4, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000734302, NIP: 9291952157, REGON: 380396325 (dalej: „Organizator”).

 

Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie i zobowiązuje się do ich publikacji na stronie internetowej www.simedu.pl lub poinformowania zarejestrowanych uczestników drogą mailową.

 

W rozumieniu niniejszego Regulaminu:

Organizator – SIMEDU Sp. z o.o.,

Uczestnik – osoba fizyczna zgłaszająca się na szkolenie lub konferencję za pośrednictwem formularza rejestracyjnego,

Potwierdzenie udziału – komunikat przesyłany przez Organizatora potwierdzający zakwalifikowanie na wydarzenie,

Zamawiający – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna delegująca uczestnika na wydarzenie,

Serwis – strona internetowa Organizatora: www.simedu.pl, www.szkolenia.simedu.pl

Szkolenie/Konferencja – wydarzenie edukacyjne organizowane przez SIMEDU.

 

II. Zgłoszenie udziału

Udział w wydarzeniu możliwy jest po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego dostępnego online na stronie Organizatora oraz po uiszczeniu opłaty w terminie określonym przez Organizatora.

Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z zawarciem umowy z Organizatorem i akceptacją niniejszego regulaminu. Oznacza również zobowiązanie do zapłaty za wybrany pakiet uczestnictwa.

Zgłoszenia należy dokonać najpóźniej na 7 dni przed terminem wydarzenia.

 

Uczestnik lub Zamawiający zobowiązany jest do podania prawdziwych danych w formularzu.

Organizator nie ponosi odpowiedzialności za błędy wynikające z podania nieprawdziwych lub niepełnych danych.

Organizator zastrzega sobie prawo do publikowania listy uczestników i nazw firm (Zamawiających) wraz ze stanowiskami osób biorących udział.

Organizator może wprowadzać zmiany w programie wydarzenia i poinformuje o tym uczestników poprzez stronę internetową.

Po zakończeniu rejestracji uczestnicy otrzymają mailowe potwierdzenie udziału.

Każdy uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe/konferencyjne podczas wydarzenia.

Materiały te mogą być uzupełnione o dodatkowe treści dostarczone przez Partnerów Organizatora.

 

III. Płatności

Uczestnik/Zamawiający jest zobowiązany do opłacenia udziału w wydarzeniu zgodnie z cennikiem opublikowanym na stronie internetowej.

Płatność może być dokonana przelewem elektronicznym lub tradycyjnym. Szczegóły zostaną przekazane drogą mailową po rejestracji.

Terminowe dokonanie płatności jest warunkiem uczestnictwa w wydarzeniu.

 

IV. Rezygnacja z udziału

Rezygnacja z wydarzenia na minimum 30 dni przed jego terminem umożliwia zwrot 100% wniesionej opłaty.

W przypadku rezygnacji zgłoszonej później niż 30 dni przed terminem, Organizator ma prawo potrącić koszty poniesione w związku z rejestracją uczestnika.

W sytuacjach nadzwyczajnych (np. obowiązkowa kwarantanna):

- możliwe jest przeniesienie udziału na inny termin,

- możliwy jest zwrot 50% opłaty.

 

Rezygnację lub prośbę o zmianę terminu należy zgłosić mailowo na adres: szkolenia@simedu.pl.

Nieobecność bez wcześniejszego zgłoszenia nie zwalnia z obowiązku zapłaty.

Rejestrujący może zmienić dane osobowe uczestników poprzez kontakt z Organizatorem.

 

Reklamacje można składać mailowo na adres: szkolenia@simedu.pl lub pocztą tradycyjną na adres siedziby Organizatora. Reklamacja powinna zawierać dane uczestnika, przedmiot oraz uzasadnienie.

Organizator rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni roboczych. W razie potrzeby termin może zostać wydłużony – informacja zostanie przekazana składającemu reklamację.

O decyzji w sprawie reklamacji informujemy w formie, w której została złożona.

 

V. Ochrona danych osobowych

Dane osobowe uczestników są przechowywane przez okres niezbędny do rozliczeń i dochodzenia ewentualnych roszczeń.

Za zgodą właścicieli danych mogą być one przetwarzane również przez Partnerów współpracujących z SIMEDU.

Organizator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych.

Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo do ich wglądu, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu oraz cofnięcia zgody.

Dane mogą być udostępniane podmiotom współpracującym z SIMEDU w zakresie realizacji usług.

 

VI. Odpowiedzialność uczestników

Uczestnicy i Zamawiający zobowiązani są do zapoznania się z regulaminem.

Organizator może dokumentować przebieg wydarzeń fotograficznie oraz audiowizualnie dla celów promocyjnych.

Udział w wydarzeniu oznacza zgodę na wykorzystanie wizerunku w materiałach promocyjnych. Zgodę można wycofać najpóźniej dzień po zakończeniu wydarzenia.

 

VII. Postanowienia końcowe

Koszty dojazdu i zakwaterowania pokrywają uczestnicy lub Zamawiający we własnym zakresie.

Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany terminu wydarzenia z przyczyn niezależnych.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.

Akceptacja regulaminu oznacza zgodę na politykę prywatności dostępną w serwisach internetowych SIMEDU.

Organizator może dokonywać zmian regulaminu, o czym poinformuje na stronie internetowej.

 

Regulamin obowiązuje od dnia 1 maja 2025 roku.